I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Marie - 9 oktober 2009 21:46

Idag tog jag mig återigen en promenad och det gick rätt fort när jag gick runt och lyssnade på This is us, jag ska nog försöka börja gå två rundor snart, om inte annat så ska det vara nyttig med motion, och just nu är det rätt behagligt att gå i solsken. Annars i vinter kan man nog ta börja dansa igen, då jag inte gillar att halka så värst mycket. Men jag känner lite träningsvärk efter igår då jag tog och provade mina nya skor, som kommer under nästa vecka, för man tränar en del muskelgrupper under tiden man går. Men annars sitter jag och kollar på lite kläder som jag tänker beställa, och vissa saker har jag redan beställd och det ska bli kul när de kommer hit så man får en chans att titta på dem. Men sen har jag också börjat att läsa i en av böckerna som jag tog och lånade igår, får se om det går fort att läsa ut den? Sen får jag se vilken som blir min nästa bok? Just nu tittar jag på Oskyldigt dömd via webbtv, men sen tänker jag återgå till att titta på några Förhäxad avsnitt.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards