I huvudet på Aponi

Alla inlägg under december 2009

Av Marie - 6 december 2009 21:47

Nu har jag sett klart på OC för den här gången, får se vad jag tar och tittar på nu? Innan det blir dags att se om någon av mina andra tv-serier, annars hade jag tänkt att ta och beställa lite små saker till mitt rum. Annars får jag se vad som händer till jul, men någon till julklapp ska jag nog kunna hitta tills dess? Men jag hade annars tänkt ta och försöka läsa ut Sjöjungfrun sjöng sin sång, och kanske ta och åka och hälsa på min mormor? Annars ska jag nog ta och dricka lite te medan jag tar och kollar på någon film, tror jag att det får bli. Sen får jag se vad som händer imorgon?

Av Marie - 5 december 2009 22:23

Det verkar inte finnas några positiva recensioner när det angår Bsb, det får runt 1-2 i betyg ändå säljer de en hel del album (110 miljon) så ingen verkar läsa någon av dem, den igår sågades ner som vanligt men det är var det brukar göra. Det är som att de gjort det till en sport. Annars har jag kollat på några OC avsnitt idag och nu har jag bara 2 avsnitt kvar av hela serien, får se om jag tar och kollar på Flickan som lekte med elden sen? Sen har jag bara lite över 100 sidor kvar i Sjöjungfrun sjöng sin sång, sen får jag se om även den andra (som jag lånade på biblioteket) Under ingrodda ärr, kommer vara lika bra? Sen får jag se vad som händer imorgon??

Av Marie - 4 december 2009 23:39

Vilken dag och vilken konsert. Den bästa någonsin, det får gärna komma tillbaka om några månader igen och det gör inget om de drar samma nummer. Min moster som nu har vart på tre (Bsb) konserter med mig (2005,2008 och 2009) sa innan hon åkte hem att det här var den bästa konserten och att hon nu kanske har blivit ett Bsb fan.   Då säger det en hel del. Det var så kul att sjunga med, men det blev lite mycket upp och hoppa under konserten när de sjöng, kom jag av mig några gången i sången och det blev rätt varmt. Jösses.


Men jag har även tagit och läst lite idag, hoppas att jag snart kan börjar på nästa, fast den jag läser ju nu är så spännande. Men det handlar ju om rätt hemska saker, torterade (smygbögar) som polisen hela tiden är ett par steg efter. Hoppas att de får fast mördaren innan sista sidan. Annars hade jag nu tänkt fika lite och varva ner lite genom att kolla på OC innan jag ska gå och knyta mig. Får se om jag går igenom bilderna jag tog idag? Inte så många men i alla fall några.

Av Marie - 3 december 2009 20:47

Imorgon är det dags, för årets konsert. Bsb har landat i Sverige och bor i år på Lydmar hotell under deras vistelse i Sverige. Hoppas det blir lika bra stämning på Hovet som sist. Lite senare tänker jag ta och fika och kolla på något OC avsnitt borde även ta och se om kameran måste laddas inför imorgon. Sen får jag se vad jag hittar på tills imorgon, när jag bla ska gå på konsert.

Av Marie - 2 december 2009 22:56

Idag har jag tränat lite gran men även lyssnat på lite musik och tittat på något OC avsnitt, men det har inte blivit så mycket läsning idag. Får se om jag gör ändring på det imorgon? Får se om jag tar och ser ett till OC avsnitt om ett tag? Men jag får ta och se vad jag gör imorgon, men imorgon kommer bsb till Sverige och jag vet inte hur jag ska göra? Vet inte ens var det ska bo, men det finns ändå en del som ska göras imorgon inför konserten, så jag får se hur jag gör? Nu ska jag nog ta och kolla på Oskyldigt dömd.

Av Marie - 1 december 2009 23:37

Jag fick väldigt mycket boktips att önska mig i julklapp när jag var inne idag, får se hur det kommer att se ut när jag är klar med den? Annars tog jag också och lånade en bok, och lånade om den jag har hållt på med nu ett tag, det är till och med samma författare till bägge böckerna nu.   Får se vad jag tar och handlar till mig själv? Jag är sugen på både smycken och lite inredningssaker, som en till lampa som jag köpte i oktober. Får se vad jag tar och gör? Men imorgon ska jag nog ta och kolla på dvd Flickan som lekte med elden som kom idag, fast den släpps imorgon.

Av Marie - 1 december 2009 22:29

Så nu har man börjat julhandla, jag gick för hårt ut eller så skulle jag inte ha handlat lite mat för jag har nu lyckats sträcka muskeln i vänsterhandled, hoppas att det har gått över till på fredag då det är dags för Bsb konsert. Efter det kanske jag måste åka och underhålla min mormor lite, så det kändes som att det är bra att börja julhandla nu än att vänta till sista minuten då jag inte gillar att stressa. Jag är också snart klar med min egen önskelista. Annars har jag påbörjat dagen skrivning av min novell eller roman eller vad jag ska kalla den för, sen ska jag också ta och kolla på OC om en stund. Får se om jag tar och dricker te. Sen får jag se vad som händer imorgon??

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards