I huvudet på Aponi

Direktlänk till inlägg 28 september 2013

Backstreet Boys, 28 September 2005

Av Marie - 28 september 2013 23:53

Tog åkte på kryssning över ålands hav idag, lagom till att bussen avgick så började det stinka i bussen. Någon hade gjort ner sig medan bussen stannad för att hämta upp fler passagerare, senare skulle en annan in på toaletten och då luktade det ännu värre än när dörren var stängd till toaletten. Sen efter några timmar ute till havs, och det smågungade lite grann under hela färden så var det dags att gå av. Och väl på bussen så kände man genast igen dem två eftersläntarna - på lukten. Nu är man mer än trött efter alla intryck. Sitter och lyssnar till Lisa Miskovsky - Rain, Rain, Rain en låt som jag satt och lyssnade på idag på vägen hem. Det gick alldeles utmärkt att koppla av till den låten. Nu sitter jag och funderar om jag ska varva ner dagen framför ett avsnitt av Numb3rs eller något avsnitt på någon webbtv?


Tror i alla fall att dagens händelser gett mig insperation till att skriva några rader, kanske kommer något liknade att utspela sig i boken? Annars har jag läst några kapitel ur boken Terror idag, och snart är också denna slut. Får nog ta och välja en ny bok imorgon... Sen finns det ett par andra saker som ska göras imorgon också.


Nu är det på dagen 8 år sedan Backstreeet Boys stod på Globen med denna Setlist - Never Gone turnén. Jag skulle gärna vilja se dem återigen på Globen, den är så mycket häftigare känsla än lilla hovet. De får snart var här igen, för det var så länge sedan 4 st hoppade runt på hovet.

  1. "The Call"
  2. "My Beautiful Woman"
  3. "More Than That"
  4. "Climbing the Walls" (featuring Nick Carter on guitar)
  5. "Shape of My Heart"
  6. Video Interlude (Millennium montage video with song Don't Want You Back)
  7. "The One"
  8. "I Still..."
  9. "I Want It That Way"
  10. "Lose It All"
  11. "Show Me the Meaning of Being Lonely"
  12. "Larger than Life"
  13. "Siberia"
  14. Video Interlude: "We've Got It Goin' On"
  15. "All I Have to Give"
  16. "As Long As You Love Me"
  17. "I'll Never Break Your Heart"
  18. "Safest Place to Hide"
  19. "Just Want You to Know" (featuring Nick Carter on guitar)
  20. "Crawling Back to You"
  21. "Drowning"
  22. "Poster Girl"
  23. "Quit Playing Games (With My Heart)"
  24. Video Interlude (Montage video with song Never Gone)
  25. "Never Gone"
  26. "Weird World" (featuring Kevin Richardson on piano)
  27. "Incomplete" (featuring Kevin Richardson on piano)
  28. "Encore: Everybody (Backstreet's Back)"
    från wikipedia.
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 22 mars 2015 23:15

Det går mycket lättare att blogga på den nya portalen, inläggen sparas automatiskt. Så en del problem som jag tidigare haft med att allt förvinner efter att min uppkoppling blir svajig, är nu mera ett minne blott och jag tycker att det är så skönt. S...

Av Marie - 7 februari 2015 23:17

Sitter och fundera på om jag ska beställa hem lite musik? Har en rabattkod som går ut i dagarna och jag minns att jag pratade om runt jul att köpa hem lite mer musik. Jag älskar musik, synd bara att det inte släpps så pass ofta som jag skulle vilja b...

Av Marie - 6 februari 2015 21:49

Var i behov av lite essiebutton humor, och så fick jag det idag. Det är nästan som man blivit beroende.     Får läsa lite mer på ...

Av Marie - 3 februari 2015 22:36

Sitter och tittar på några serier, försöker varva ner. Får se om jag lyckas eller om det istället blir tvärt om. Annars har jag läst lite ur boken idag innan jag försökte låna om den och den fick samma utgångsdatum som den jag redan hade och nu går i...

Av Marie - 2 februari 2015 23:08


  Jag blev positivt överraskad av att dessa låg i min brevlåda idag, trodde att det skulle ta längre tid. Men jag blev glad när jag såg att paket hade kommit. Kan knappt vänta tills jag kommer att använda dem. Det ser så enkla och små ut, precis v...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards