I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 2 oktober 2013

Av Marie - 2 oktober 2013 22:53

Sitter och kollar på webb-tv, det är bättre program där än som gick på tv idag. Och en del av serierna som jag följer har jag inte på min tv så då får man kolla in via play funtionerna i alla fall. Annars sitter jag och fundera på vad jag ska göra imorgon, behöver både vattna blommorna och skriva lite grann i boken. Sen ska jag nog försöka titta på något avsnitt av Numb3rs också. Jag började om från början, dels för att få in känslan men även för att kontrollera att det inte är fel på några av avsnitten. Som det var med förra boxen. Men den ger mig även idéer som jag sedan skriver om i boken, det kan vara en känsla, en händelse eller en person som får mig att skapa en person eller ett nytt stycke eller få ihop ett helt kapitel. Men det är väldigt roligt när det bara flytter på. Hämtade i alla fall ut ett packet med kläder idag, lite höst och sommarkläder. Ska ta och gå ignom det imorgon hade jag tänkt, får se om det är något som jag har missat?

Av Marie - 2 oktober 2013 21:04

Sitter och slösurfar och lyssnar på Pure... celtic, lagom lugn musik så här på kvällskvisten. Ibland är det skönt att lyssna dels till instrumental musik och med inslag av irlänska sånger. Känns som det finns lite höst-/vinter vemod i låtarna. Jag sitter och fönstershoppar i nätbutiker, något måste man underhålla sig med ibland när det inte finns något annat att titta på tv. Har sett ett par saker som jag skulle vilja ha, ska nog dela upp önskningarna lite grann. Snart är det jul, det går undan nu, men först får det vara lite höst innan vintern kommer. Får snart börja ta en tid på den listan, så att den är klar innan första advent. Det brukar bli stressigt nog under den tiden på året, och då gör man vad man kan för att slippa så mycket som man kan. Jag har även snart läst ut Terror, den är skrämmande på flera plan. Den är både spännande och man vill veta hur den slutar men samtidigt ska det bli skönt att den tar slut för att det har varit en krävande bok att läsa. Men vad det blir för nästa bok, det vet jag inte nu. Det får bli vad jag känner för...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards