I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 7 oktober 2013

Av Marie - 7 oktober 2013 20:37

Här kommer mitt exempel på vad jag tycker är vår och till om med sommarkuddar till soffan, fotöljen eller sängen. Det är milda färger som finns med i blombukett för våren och sommaren. Kanske att man även kan ha med det starkare rosa kuddarna även på hösten?

 

 

från mio 199:-/st

 

 

 

Dessa färgsprakande färger kan man inte annat än att bli glad åt. Därför är det lätt att ändra färger om soffan är vit, svart eller grå och sedan använda kuddar och filtar som bestämmer i vilken säsong på året det är. Det roligt att addera lite ny färg.

 

 

Färg kan även vara en ny lampa. Dessa från ikea kostar 99:-/st och det finns i både höst och vår/sommar färger. Ett utmärkt exempel på att man blir pigg av lite färg...

Av Marie - 7 oktober 2013 19:41

Nu är det höst, och jag blev tidigare idag när jag tog en promenad inspirerade när jag såg alla färgerna på löven som både satt kvar och ramlat ner och bildat en matta nedanför träden. Sen gällde det att fundera på hur jag skulle få till det. Det slutade med att jag nästan kopierade av löven fullt ut, med några undantag. Tror nog att jag även tar och gör ett inlägg om våren så att ni kan se skillnaden... Men ta och höstpimpa din soffa och fönserbänk/soffbord, i dessa underbara färger...

 

 

från mio 159:-,199:- och 299:-/st

 

Dessa glas vaser som även finns i en till färg (gör nog ett till inlägg) får mig att ta in hösten, men det påminner även om hösten. Bägge färgerna är murriga som hösten kan bli under en filt eller en varm jacka. Dessa är lika vackra som stilleben som med en kvist i.

 

 

från mio 79:-/st

 

Dessa kuddar känns som höst för mig, men dessa färger var också det enda som jag kunde hitta i samma typ som kostade lika mycket. Det fanns ett par till, men i vårfärger.

 

 

från mio 199:-/st

 

Dessa kuddar är så vackra, det finns i många olika färger och flera andra fantastiska färger. Det är sidenkuddar, vilket ger en lyster åt kudden då färgen nästan glänser. Dessa är mina favorit kuddar då de finns i så många olika färger, men det är också så otroligt vackra.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards