I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 13 oktober 2013

Av Marie - 13 oktober 2013 23:15

 
  

Ett kök ska se inbjudande ut. Man ska både vilja spendera tid i köket och laga mat men även att äta den. Detta är saker som både är praktiska och fina, med en högre kvalitet i sakerna. Som kommer från Mio och Ikea. Köket kräver både förvaring som städar bort alla intyck men också skapa ett inspirande matlagning. Och satsa gärna på att ett porslin som komplettera dina färgval, det inbjuder till en härlig frukoststund, trevlig middag och rolig fest.


Mer info

Av Marie - 13 oktober 2013 23:00

Tog och ladda upp ett par nya bilder, och det tog sin lilla tid. Har spelat sims 3 ikväll efter att inte haft något annat att göra. Helgen var fin med varmt väder och sol. Kändes inte som oktober alls. Tog och städade gården idag, och var ute och fotograferade igår. Jag har även läst en del och kollat igenom inredningskatalog men jag har ännu inte skrivit en enda rad i boken. En riktig trög start med andra ord. Först kom det inte igång att skriva fritt då jag vill skriva om där jag är just nu och redigerar, och kom därför inte på något. Men jag har även inte öppnat programmet än och satt igång att skriva på datorn heller. Den här veckan har varit mycket på flera sätt.


 

Så här vackert såg det ut igår. Kanske att jag får igång skrivandet i veckan, visa dagar är det lättare än andra. Men då finns det andra saker man kan göra eller måste göra. Och jag kanske hinner göra en ny header också?? Lite mer höstinsperad än hur den ser ut nu. Då var det mycket varmare än nu, och fler soltimmar. Men snart så kommer julen, så det är flera månader tills nästa sommar.


 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards