I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 5 oktober 2013

Av Marie - 5 oktober 2013 23:39

Sitter och skriver ett par rader just nu som ska in i boken, just nu sitter jag och skriver för hand om/när jag inte har skrivprogrammet tillgänglit och det har jag inte då jag sitter och kollar på webb-tv, men snart ska jag nog föra in det jag gjort idag. Sen har jag tvättat en maskin idag, och håller på att sortera in rentvätten i byråerna igen men också det som kom hem i veckan. Jag gillar att handla kläder men jag avskyr att prova dem, det är så jobbigt om de inte uppfyller ens förväntningar eller att efteråt försöka vika dem lika snyggt som dem gjorde när dem kom hem för att stoppas ner i lådan. Något ska man väl göra, när det regnar ute? Något annat man kan göra är att drömma sig bort genom att nätfönstershopa. Det finns så mycket grejor som man vill ha, och så få saker som finns att få tag på av det som jag är intressard av. Så det är väl lika bra att börja jobba med texten istället för att gå runt och dagdrömma...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards