I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 22 oktober 2013

Av Marie - 22 oktober 2013 22:56

Jag riktigt tokhostar hela dagarna, dem är riktigt jobbiga och kvar blir slem i halsen. Jätteroligt, men snart tror jag att hela stan har hört dem för det är inte direkt tysta de här hostattackerna. Men ack så jobbiga, man orkar inte mycket mer än att vila, läsa och titta på tv. Men jag ska försöka ägna mig åt en annan av mina hobbies, jag känner ett behov av att få vara kreativ ibland och ska se om det går att kombinera med mina hostattacker? Får se om jag tar tag i det? Det skulle i alla fall vara rätt skönt att få syssla med något annat att få tiden att gå. Annars så har jag som sagt läst så mycket som jag orkat, och det börjar flytta på bra, fast jag nu har upptäckt ett hopp på två år i handlingen. Något som tog runt 30 sidor att lista ut, fast med tanke på hur förra slutade så hade det nog även kunnat ta ännu längre tid innan en av personerna kommer tillbaka. Men nu får jag väl ta och återgå till mitt hostande, det är nog på väg nu...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards