I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 20 oktober 2013

Av Marie - 20 oktober 2013 21:53

Sitter och försöker kolla på Allt för Sverige, men det buffrar lite väl mycket just nu. Har även tänkt titta på Elementry ikväll. Det blir en del webbtv ikväll. Men jag har även snart läst ut Blot, det är inte många sidor kvar. Det är nästan fler kapitel än sidor kvar i boken. Och jag hoppas att jag läst ut den innan kvällen är slut. Idag har jag tvättat skitiga tygkassar och gjort smulpaj. Det lilla var tillräckligt ansträngande, då vet man att man är sjuk. Kom just på att jag har sett en snutt av ett annat program i veckan, så det är kanske dags att se hela programet? Om inte annat innan den försvinner...


Får se vad jag orkar göra imorgon? Det finns ju ett par saker som borde göras något åt, om jag nu orkar. Annars kan man ju fortsätta att göra lite i taget istället tills det blir klart, innan man börjar med något nytt. Hade i alla fall tänkt forsätta med ett nytt rum imorgon, sovrummet. Det ser verkligen väldigt välkomnande ut, om jag får säga det själv.


 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards