I huvudet på Aponi

Alla inlägg under april 2014

Av Marie - 1 april 2014 21:55

 

bilder från kjell.com


Jag börjar få ont om plats för mina cd-, dvd-, blu-ray- och tv-spel. Det tar väldigt mycket plats att förvara och om man inte har så mycket plats till att förvara något så kan man ta till att minimera sina problem. Som att slänga fodralen som tar mycket plats - vilket är mycket döyta som man kan spara in på. Så jag fundera nu på att införskaffa såna här fodral att sortera in skrivorna i, skära ut vad det är för film mm för att inte gå miste om den informationen och sedan utanpå skriva vad som ligger i den och vilka bokstäver som den börjar på.


Alltså tex DVD A-D del 1, Blu-ray A-Ö och så vidare. Sen kan man ju sortera in serierna i större såna här fodral och då skriva på vad det är för serie och vilka säsonger som finns i fodralet med en vit penna. Lite så tänkte jag.


UPPDATERAT

De kostar mellan 49,90 - 199 kr beroende på hur många skivor som går in i väskan.

Av Marie - 1 april 2014 21:46

Det har varit lite gles mellan inläggen, men jag har inte känt någon direkt insperation till vad jag ska skriva om under förra månaden. Hoppas att det blir lite bättre nu när solen har börjat titta fram lite mer?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards