I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 1 januari 2014

Av Marie - 1 januari 2014 23:30

Tog med mig kameran ut igår, det var riktigt kallt att fotografera fyrverkerier iförd en klänning och en jacka men vad gör man inte för några nya bilder? Sanningen är att jag kände mig lite väl varm strax innan midnatt men när jag kom in 45 minuter senare så var jag inte så varm längre. Fick några bilder från inatt som jag är nöjd med, ett par blev enbart svarta då jag tyckte av för tidigt eller för sent men detta är mina första bilder på fyrverkeriet - överhuvudtaget, så jag är rätt nöjd. Något som jag också gjorde inatt och under större delen av dagen var att läsa, och som jag läste. Hade på några timmar läst fler sidor än jag gjorde i slutet av förra året. Och det har nästan blivit att man inte kan sluta läsa, det är en hel del i handligen som gör att man inte kan sluta läsa. Får se om jag tar och läser några fler rader imorgon?


Sen har jag även lärt mig lite mer om min läsplatta, nämligen att stänga av appar som ligger och drar ström i bakgrunden. Så nu kan jag läsa min bok, eller bläddra i min tidning i fred utan att behöva störas av att batteriet så fort blir urladdat. En av det bästa sakerna som jag hittade var man gjorde nu ikväll. Sen får jag se vilket som blir min andra e-bok?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards