I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 24 januari 2014

Av Marie - 24 januari 2014 23:12

Jag fortsatte läsa boken Mörka platser, och den växer lite ibland dock är den lite förvirrande då man inte vet på vilket kapitel man är på, då den inte har några tydliga kapitel. Utan det är mer ett namn och ett klockslag, hur ska man då hålla reda på hur många fler kapitel boken har kvar? Så det enda som jag kan gå på är sidor, och där är det lite mindre än 200 sidor kvar och det tycker jag är bra då jag har tyckt att den har varit bökig från början. Men jag tänker inte ge mig, jag vill läsa ut den, så det får ta den tid det tar.

Sen har jag börjat kollat på Numb3rs igen, säsong 5. Och jag känner nu hur pass mycket som jag har saknat serien, jag har aldrig sett hela serien utan några avsnitt här och där tills jag tog och klickade hem den i höstas. Den ska jag nog ta och se lite av om en stund. Sen får jag se om jag tar och kollar klart på även den sista säsongen eller om jag tar och väntar med den och tar och tittar på en annan tv-serie under tiden, man vill ju inte kolla klart allt på en gång - fast jag brukar se om mina filmer och serier så det är tur att jag gillar dem så mycket så att jag inte blir uttråkat så lätt när jag ser om dem.


Men nu har jag lite att göra, imorgon ska jag göra ett par saker och även hinna med att börja städa. Två veckor sedan sist, det är lika bra att göra det oftare än förut så att det är mindre som behöver städas undan.

Av Marie - 24 januari 2014 22:31

Jag hittade den här sidan när jag hade lite långtråkig, den ger mig insperation till både att inreda men till hur jag skulle vilja ha det. Se själv om det om du ha det, bli insperad av andra lägenheter är inreda.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards