I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 26 januari 2014

Av Marie - 26 januari 2014 21:00

 

Under ett par timmar var det 50% på allt på hemmakvälls hemsida. Det var på köpfilm, serier och boxar och jag hann klicka hem ett par saker innan jag var riktigt less över hemsidan. Jag hade försökt handla under nästan 10 timmar innan jag tillslut lyckades, då det blev error med jämna mellanrum. Så då slutade det alltid med att jag stängde av datorn för en stund, och det var först efter middagen som jag lyckades få ihop en lista av filmer och serier, och betala innan det återigen blev error. Rabatten var på allt, även filmer som släpptes under slutet av förra året men även i år.

Tillslut fick jag hem Skumtimmen, Ally Mcbeal säsong 3, Privte Practice säsong 6, Blue jasmine och Body of Proof säsong 1 & 3, får handla 2:an vid ett senare tillfälle. Nu finns det bara ett par andra saker som också måste göras.

Av Marie - 26 januari 2014 20:04


Sitter och kollar på Safe Haven, en film som "fick" ladda ner gratis för ett par dagar sedan. När man handlar över 600 :- på cdon och betalar med kort (som är det lättaste, då räkningen kan ramla mellan borden) har hänt i mitt fall så får man välja en film för 0:- som man kan se under 1 månad. Och då valde jag den här, denna där dock min andra nerladdade gratis film, min första vad Happy feet 2 som jag också gillade. Man blir glad av den. Den här har jag precis börjat att kolla på och jag gillar den redan så jag gick in för att se hur mycket den skulle gå på.

Just nu är det rabatt på den, så jag kanske klickar hem den tillsammans med en födelsedagspresent, som ska beställas inom den närmaste 2 veckorna. Får se vad jag tar och kommer på för något? Kanske att det blir någon serie??

Men Safe Haven, är en film som jag kan rekomendera - den är bra.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards