I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 6 januari 2014

Av Marie - 6 januari 2014 23:25

Jag sitter och kollar på lite olika sidor, det är en del som jag tänkt beställa. Både julpynt nu när det är rea men även tv-serier som kommer ut nu under vår. Ibland kommer man till skott, vissa saker har jag gått och funderat på i ett par dagar. Tog även och lånade en film gratis, får se sedan om jag gillade den? Får se om det finns mer att hitta ? fast det får nog bli en annan dag i såna fall, för nu ska jag nog ta och kolla på en film.

Av Marie - 6 januari 2014 23:18

I vår kommer ett nytt spel som jag upptäckte först idag, som jag nu ser framemot spelet som kommer någon gång under andra kvartalet, april till slutet av juni. Crimes & Punishments (Sherlock Holms) och så här ser det ut...



Och det andra spelet som jag sitter och väntar på och som även är försenat kommer i höst någon gång är Sims 4, bägge har ett helt anorlunda sätt att spelas på. Sånt gillar jag...


Av Marie - 6 januari 2014 22:37

Jag har ägnat mig under större delen med att läsa, både ur Lärjungen och En man vid namn Ove, och det börjar ge resultat - det är inte många sidor kvar i den ena av dem. Jag märker att det är lättare att läsa en fysisk bok, då man lättare kan se hur många sidor som man har kvar eller hur många sidor kapitlerna består av, detta är något svårare i läsplattan - då en sida inte riktigt motsvarar en boksida. Fast nu sitter jag och läser en bok som jag har lånat på biblioteket, så jag vet inte om det är lättare att kolla in dessa grejer om man äger e-boken i fråga. Men jag sitter och kollar lite vilket min nästa lånabok ska bli? Snart är det dags för årets bokrean, och jag ser fram emot den, med spänningen över om det finns något som är intressant? Om 7 veckor den 25 februari är det dags för årets bokrea. Skulle vara kul med men någon Sherlock Holms bok.


Men tills dess får jag ta och läsa de böcker som jag redan har och låna det andra som jag vill läsa...


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards