I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Marie - 1 mars 2010 23:45

Idag har jag legat och läst en del, det har vart skönt att koppla av lite grann, speciellt nu när jag är less på snön, det har inte varit så mycket snö sedan 1982, men det är bra nu. Jag är trött på att snön ramlar ner från taket och på att det är slask ute, jag vill inte ha snö längre. Annars har jag väntat på att mina reaböcker ska komma så att jag kan hämta ut dem. När jag skulle kolla så såg det inte ut som att jag har beställt något, får se vad jag gör åt det senare idag?? Annars får jag se vad jag gör imorgon, men förmodligen ska jag ta och städa något jag inte har hunnit förens nu. Men får se hur det blir imorgon?? Kanske tar jag och beställer några filmer i alla fall??

Av Marie - 1 mars 2010 22:48

Det blev ändå ett par böcker från bokrean i år. Jag som älskar att läsa - mycket och länge. Hittade ändå en hel del deckare men även andra böcker.

  • Släpp inte taget av Harlan Coben
  • Heligt guld av David Gibbins
  • Kryptan av Kate Mosse
  • Patient 67 av Dennis Lehane
  • Den samvetslösa av John Grisham
  • Den osynliga mannen; mord och orättvissa... av John Grisham

Sen minns jag inga fler, får se när det kommer bara... För det verkar som de två sista har tagit slut.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards