I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Marie - 7 mars 2010 21:37

Idag åkte jag iväg och fikade hos min moster och hennes man, samtidigt som min kusin tittade in. Det var trevligt, men när jag kom hem så gick musten ur mig, och jag orkar helt inte städa efter det. Får se om jag tar och gör det imorgon eller på tisdag istället? Nu hade jag istället snart tänkt ta och läsa lite igen, i mina två böcker. Atlantis hemlighet handlar om hur de med moderna hjälpmedel ska försöka räkna ut var Atlantis låg, och vart de flydde till, rätt intressant men ändå vet inte än idag exakt var Atlantis låg. Och den andra boken Släktet handlar om något som får ett helt plan att död, sen väcks 4 st i liv, som senare kommer att spriddas över hela världen. Bägge är rätt spännande på olika vis, får se om jag fortsätter läsa två böcker samtidigt eller om jag går ner (till bara en) i veckan?? Annars hade jag tänkt ta och åka ner imorgon kanske ? till centrum, för att bla handla handkräm, mina händer gillar inte hösten och vintern, fick de bestämma skulle de bo vid medelhavet året runt, där det är mycket fuktigare än här. Sen tänkte jag ta och kolla in en anna sak också, när jag ändå är i krokarna. Sen får jag se om jag tar och åker och hälsar på min moster igen, kanske redan den här veckan??


Nu har jag i alla fall hittat både Gossip Girl och Grey´s Anatomy, får se nu om jag kan se dem också?? Jag vill så gärna, hoppas att det fungerar också, så lovar jag att köpa de också när de släpps på dvdbox.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards