I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 6 mars 2010

Av Marie - 6 mars 2010 23:52

Nu har det gått några dagar sedan sist, och jag har nu kollat på Luftslottet som sprängdes, som jag köpte nere på Ica innan jag åkte hem efter att tagit en promenad. Annars har jag suttit eller legat och läst i bägge mina böcker. Har nu läst över 250 sidor i dem sammanslagit, och det verkar gå undan nu när jag läser två böcker, sida vid sida. En dröm vore att äga en läsplatta en vacker dag, tänk att ha möjlighet att gå runt med ett par tusen böcker under armen?? Eller ja, man måste nog älska att läsa för att ens vilja ha möjligheten till att ha tillgång till så många böcker - samtidigt. Men jag älskar verkligen att läsa, och just nu mer än bara en bok samtidigt, kul att motionera hjärnan också emellanåt. Annars har jag några andra drömmar också, och drömma kan man ju göra. Men om det blir av är en annan fråga. Tänker kanske ta och titta förbi farmor i veckan?? Får se om det blir av, men först borde jag nog ta och städa rummet mitt först. För det finns ett par saker som har gett mig ha begär, får väl ta och fundera lite till, tills jag kanske slår till?? Vem vet...

Av Marie - 6 mars 2010 23:30

Dagarna går, och lusten att beställa några nya filmer går upp och ner, men just nu har jag även blivit lite sugen på att även kolla in Private Practice, då jag redan har sett ett avsnitt, då den var en del av Grey´s Anatomy, för det känns som en evighet till Grey´s Anatomy säsong 6 kommer och Gossip Girl säsong 3. Jag skulle gärna vilja ha en nu serie att följa under tiden. Får se hur jag gör?? Om jag beställer eller låter tiden gå.... Annars finns det lite filmer jag aldrig fick i julklapp och kanske något album också, jag vet inte, de är inte lätt att veta när man för stunden inte gör annat än velar och funderar.

Av Marie - 6 mars 2010 23:23

Jag önskar att jag visste när två av mina favorit serie släpps på dvd (Gossip Girl och Grey´s Anatomy) väntan är olidligt lång.... Jag vill så gärna ha ett datum nu, på en gång. Det enda jag vet är att båda serierna är på gång att släppas på dvd, men något datum finns inte i nuläget. Om man bara kunde få önska sig några saker i år.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards