I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Marie - 8 mars 2010 23:31

Var och köpte lite städgrejer idag, tror att det fina vädret bidrog lite. Då jag plötsligt fått lust till att vårstäda. Får ta och städa lite imorgon, tvättade dock bara fönstren idag innan Familjen Annorlunda, och sen var det Saltön igen, får ta och kolla på Spårlöst imorgon också på webbtv. Annars har jag lite annat att göra imorgon också, men det kommer nog att gå fint. Och så ska jag ta och läsa lite grann imorgon också, idag tog jag och läste lite på bussen under tiden jag väntade. Atlantis hemlighet har börjat bli riktigt intressant, i början gick det rätt trögt då jag aldrig varit i en ubåt, men nu börjar det faktiskt hända grejer - äntligen. Annars var det kul att se Saltön igen, det var så länge sedan sist och under tiden har jag läst 5 av de 6 böckerna om Saltön. Får se vad som händer sen??

Av Marie - 8 mars 2010 19:46

Jag dansade en segerdans tidigare idag, för jag kan nu se både Grey´s Anatomy och Gossip Girl, innan de släpps på dvd. Gud vad jag älskar webbtv just nu.   Sen har jag på samma sida hittat några andra serier som jag också följer så jag kanske inte ens behöver köpa dem alls, plus att man håller sig uppdaterad när det gäller engelskan, då de saknar svensk text.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards