I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Marie - 11 mars 2010 20:41

Idag har jag tagit en promenad, får se om jag går en stund på maskinen, då jag fortfarande känner mig stel i höften?? Annars har jag kollat på lite olika webbtv, dels de jag missat i veckan, men också annat från förra veckan. Sen har jag också passat på att läsa lite, men igår hade jag riktigt ont i magen, så jag orkade inte läsa så mycket. Får se om det blir lite mer av det idag? Hade tänkt titta på fuskbyggarna på webbtv, men just nu så vill det inte som jag hade tänkt. Men annars har jag städat lite idag, plockar och dammar, har nog städat klart i helgen tror jag? Böckerna lockar mer än städningen just nu i alla fall. Får se hur det ser ut när det blir klart?? Har kanske lite lust att åka ner till cenrum imorgon, får se om jag faktiskt tar och gör det? Såg lite nya kläder när jag var nere tidigare i veckan. Det är inte mycket som jag har funderat på som jag faktiskt har gjort - än. Jag tog ju aldrig och beställde mina filmer tex, får se vad jag tar och gör i slutet av månaden??

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards