I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Marie - 3 mars 2010 23:40

Tog och hämtade ut mina hårvårdsprudukter idag och tog en promenad ner till centrum och handlade Luftslottet som sprängdes då jag aldrig tog och beställde några filmer, det ser inte ut som att det blev? någon beställning på reaböckerna, då det inte har kommit hem en avi, och på hemsidan finns det ingen beställning noterad. Det ska i alla fall bli skönt att klippa håret imorgon. Luggen är för (irreterad) lång och resten behöver också klippas av några centimeter. Annars kollar jag nog någon film imorgon?? Har också börjat läsa två böcker, som jag läser samtidigt. Varför välja, när man kan läsa bägge? De är Atlantis hemlighet av David Gibbins (första delen på serien som jag köpte andra delen på årets bokrea) och Släktet av Guillermo del Toro och Chuck Hogan, bägge böckerna är väldigt spännande på olika sätt. Men nu ska jag nog ta och återgå till att läsa lite till innan jag somnar.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards