I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 13 mars 2010

Av Marie - 13 mars 2010 23:25

Så var melodifestivalen över för i år, och redan är det fel låt som vann, själv har jag skruvat ihop lite möbler åt mamma och brorsan idag som vart på ikea och deras rea. Hade och göra en stund i alla fall, sen var det dags för de nya vårgardinerna att sättas upp. Mitt uppe i allt frågade pappa om jag visste var han lagt sitt bokmärke, som han inte sett på ett tag. Så fick gå och hämta hans senaste pocketbok som låg vid hans kudde, och i låg hans bokmärke han gått och letat efter i några veckor nu. Då sa mamma att han innan jag kom ner sagt att det var bättre när han hade en bok med bokmärket i, för att han hittade de bättre då. Och så låg det där hela tiden. Jag skulle också vilja åka till ikea. Men jag har inte läst så mycket idag, får väl ta och göra det lite senare... och kanske även städa och plocka undan lite saker. Och så får jag se hur det blir imorgon??

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards