I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Marie - 9 juni 2011 18:22

Detta är bara för gulligt, speciellt då man själv har katt. Och även en gång i tiden haft kattungar och var med och övervakade förlossningen.


Av Marie - 9 juni 2011 18:02

Hu, vad det är kvalmigt. Det har det varit nästan hela veckan nu (och det är vidrigt) svårt att somna då det är för varmt, (har svårt att sova då det är för varmt och hög luftfuktighet) förutom att man klär sig för varmt, så att det känns som man befinner sig i en pool. Så nu tänker jag skrippa jeansen imorgon, det får blir kjol och tunnika. Fick för mig att titta på kläder idag, men hittade inget som passade, fast när kom hem så kom posten med den senaste katalogen så nu sitter jag och väljer bland svalare linnekläder istället. Får se om jag beställer dem innan helgen? Annars så har jag snart läst ut Vårlik, blir klar lite senare idag. Tror att jag ska ta och spela lite och kanske, kanske ta och skriva några rader har inte kunnat göra det på några dagar nu.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards