I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 28 juni 2011

Av Marie - 28 juni 2011 22:28

Sitter och kollar på Coldplays konsert från Göteborg och det buffra en hel del (irreterande) får väl ta och lyssna på de två album jag har imorgon medan jag tar min promenad. Och drömmer om vad jag skulle vilja göra i sommar på min semester... Då skulle jag gärna vilja ta bussen upp till Las Palmas, fast jag inte vet ännu om det blir en resa till Kanarieöarna. Annars finns det flera saker som jag vill göra och se. Får se om det blir av?? Nu hade jag tänkt ta och skriva några rader i min bok. Ses kanske imorgon???

Av Marie - 28 juni 2011 22:11

Vad kan ni om Sveriges landskapsdjur och -blommor? Jag tog och gjorde testet och fick 9 av 12 möjliga. Inte dåligt med tanke på att det är några år sedan man gick i mellanstadiet, och jag inte löser korsord.


Gör testet vet jag...... http://www.expressen.se/resor/1.1166246/vad-kan-du-om-sveriges-landskap-del-1

Av Marie - 28 juni 2011 21:16

Gud vad varmt det har varit den senaste veckan, sol nästan alla dagarna och midsommarafton blev så fin. Med uppehåll hela dagen, och varmt så varmt. Tog och spelade boule mellan måltiderna för att få tiden att gå. Då jag inte hade tid att läsa lite gran, har börjat med en ny bok som är på engelska och som är en Criminal Minds Novel och heter Killer Profile, än så länge så går det rätt bra med att läsa varje dag. Ska ta och läsa lite till innan jag ska sova, men jag funderar på att köpa en fläkt, jag tycker att det är luften står stilla på mitt rum som gör att teperaturen stiger och detta efter en hel dag med öppen dörr (den brukar annars vara stäng). Men det blir det väl mildare väder snart igen??

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards