I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 11 juni 2011

Av Marie - 11 juni 2011 16:51

Det finns så mycket som jag har lust att göra, fast istället så väntar jag istället. Jag skulle gärna vilja åka utomlands i sommar, fast som det ser ut nu så blir det inget, och jag har inte ens begärt någon semester än. Några veckor så ska det vara stängt, men jag kan begära mer ledigt, men mamma sa igår att det är bättre att vänta att ta ledigt innan något är bestämt. Annars har vi kläderna som jag nämnt men inget har hänt - än. Ska nog försöka göra något åt det innan dagen är till enda i det här varma vädret. Måste bara bestämma mig för vad jag vill ha först, resten får komma efter det. Annars finns det mycket annat som jag vill ha, men jag ska nog vänta lite till? Måste bla bestämma mig först, och det lär inte vara det lättaste? För att det finns så mycket, men vädret får mig i alla fall att länkta till Kanarieöarna. För där fläktar det i alla fall från havet. Men jag är avundsjuk på alla som vet vad det ska göra i sommar, för jag har ingen aning, och jag avskyr att inte veta. Men jag hoppas ändå att det blir en resa till i år.

Av Marie - 11 juni 2011 16:14

Vi har haft hela veckan, strålande sol över 23 grader varje dag. Åskovädret var inte ens i närheten i sikte, men det skulle den dock vara i helgen, men ännu lyser den med sin frånvaro, men det är varmt så varmt idag. Det är lätt den varmaste hittills i veckan, och jag sitter och lyssnar på the osbourne family soundtrack från serien. Det kanske inte kommer något regn ? fast det skulle behövas, då det är väldigt torrt och het ute. Känner inte för att läsa alls, då det inte finns någon svalka någonstans. Men nu har jag börjat på Gamla stans - morden. Jag har även läst de andra 3 i serien, som är deckare utspelade i varsin stadsdel i Stockholm. Så jag är istället inne och håller på med flera saker, bla så sitter jag och skriver på boken. Den är närsomhelst 50 A4-sidor, mer i bokform. Får se vart den är på väg i handligen idag?? Då jag i egentligen längtar ner till centrum, till ICA som har AC, det skulle vara så skönt att sitta där istället och skriva just nu.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards