I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Marie - 14 juni 2011 22:15

Sitter och kollar igenom i katalogen på vilka kläder som jag vill ha, hade tänkt ta och äntligen ta och beställa innan fredag, det blev aldrig av i helgen. Då beslutade jag mig för vad jag ville ha, men en del av kläderna finns i olika färger också. Lite beslut ångest, speciellt när jag har blivit riktigt trött nu. Annars är det dags för att beställa hem hårvårdsprudukter igen, börja eka lite tomt i de jag har. Annars hade jag tänkt ta och läsa lite innan jag somnar, den är rätt spännande. Får se om jag tar och skriver lite i min i morgon?? Annars finns det så mycket annat som jag vill göra, men man kan inte genomföra allt på en gång i alla fall. Får se vad jag tar och hittar på imorgon, då jag är shopping sugen. Fast jag kanske ska vänta tills nästa vecka??? Men nu ska jag ta och sova, så man är pigg i morgon när man ska jobba.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards