I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Marie - 15 juni 2011 22:54

Åh, fick en sådan lust att åka utomlands i dag - av två olika anledningar. Dels när jag gick på min dagliga promenad och lyssnade till Beyoncé så såg jag ett flygplan avtecknas mot himlen (ett mörkt moln i bakgrunden) det andra var att det är en månad kvar till semesten, och jag kan även ta ut mer (och då såg jag att hotellet som jag spanat in nu har ännu billigare resor i slutet av augusti) än när jag nämde det sist. Som om det är ett tecken på att det är dags att åka? Men jag har ingen att åka med, dock. Tänkte ta och hälsa på farmor imorgon, hon kanske vill följa med?? Kan alltid fråga, annars kan jag drömma vidare... Ave Maria. Annars har jag läst lite gran ur Gamla Stans - morden, den är väldigt spännande, annars kan jag tipsa om Patient 67 (om jag inte redan gjort det) på film heter den Shutter Island, men boken är bättre. Annars har jag suttit och surfat runt lite i dag efter jag kom hem.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards