I huvudet på Aponi

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2013

Helgen den sista oktober

Av Marie - 28 oktober 2013 17:08

Jag tog och handlade In i Framtiden, och först var jag tvungen att uppdatera mina drivrutiner till datorn för att kunna spela, för ett tag så var allt i hela spelet, grönblått till varmrött, som låg sida vid sida något som jag upplevde som mycket irreterande då det inte såg ut så senaste gången jag spelade sims 3, men det hela fick en naturlig förklaringen några minuter senare. Då jag installerade windows 8.1 förra veckan och då körde på drivrutiner till 8 till sims, det gick så där. Men sen såg det ut som vanligt, och det är vad jag gjorde under större delen av helgen, vilket ledde till att jag aldrig tog och skrev något inlägg för att tiden inte räckte till. Det var alldeles för roligt att spela, men jag tog även och kollade på Hypnotisören, den var okej men jag tyckte att boken var bättre när den kom. Tror att jag ska börja läsa Eldvittnet, del 3 i serien snart, men just nu sitter jag och läser Inkräktaren och den är riktigt bra - så jag får nog vänta lite med Eldvittnet.


Webbtv från förra veckan är också slut, väntar med stor spänning på hur den här veckan kommer att se ut i den serier som jag följer? Nu ska jag ta och se på Bron, en serier som jag gillar och brukar sedan handla när den släpps på Bluray, då jag tycker att serien är så snyggt gjord. Men det finns andra serier som jag väntar på ska släppas, men undertiden så har jag båda säsongerna Sherlock på bluray och även Scandal som jag slukade med hull och hår varje vecka som den gick. Nu är det snart dags för säsong 3 hoppas jag på kanal 5, och jag kommer att sitta bänkad. Men tills dess får jag väl ta och kolla på Lilyhammer som min bror tyckte att jag skulle se.


Håller även på att skriva ner en handlingsplan om min bok, blir förhoppningsvis lite lättare att hålla ordning när man har en plan. Istället för att jag glömmer planer medan jag sitter och skriver, eller i brist på att jag inte skriver på ett tag. Sen hade jag tänkt ta och skriva och rätta till lite i texten hade jag tänkt, snart har jag redigerat och gått igenom hela texten så att jag vet vad jag har skrivit och vad jag behöver ändra på, vilket är en hel del. Men förhoppningsvis så ska det inte bli/vara så jobbigt att ändra och lägga till. Sen kan man ta och lyssna på lite musik under det arbetet...

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 22 mars 2015 23:15

Det går mycket lättare att blogga på den nya portalen, inläggen sparas automatiskt. Så en del problem som jag tidigare haft med att allt förvinner efter att min uppkoppling blir svajig, är nu mera ett minne blott och jag tycker att det är så skönt. S...

Av Marie - 7 februari 2015 23:17

Sitter och fundera på om jag ska beställa hem lite musik? Har en rabattkod som går ut i dagarna och jag minns att jag pratade om runt jul att köpa hem lite mer musik. Jag älskar musik, synd bara att det inte släpps så pass ofta som jag skulle vilja b...

Av Marie - 6 februari 2015 21:49

Var i behov av lite essiebutton humor, och så fick jag det idag. Det är nästan som man blivit beroende.     Får läsa lite mer på ...

Av Marie - 3 februari 2015 22:36

Sitter och tittar på några serier, försöker varva ner. Får se om jag lyckas eller om det istället blir tvärt om. Annars har jag läst lite ur boken idag innan jag försökte låna om den och den fick samma utgångsdatum som den jag redan hade och nu går i...

Av Marie - 2 februari 2015 23:08


  Jag blev positivt överraskad av att dessa låg i min brevlåda idag, trodde att det skulle ta längre tid. Men jag blev glad när jag såg att paket hade kommit. Kan knappt vänta tills jag kommer att använda dem. Det ser så enkla och små ut, precis v...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards