I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 4 mars 2013

Av Marie - 4 mars 2013 21:35

Nu har jag påbörjat utrensning och uppfräschning av mina byrårer. Idag har jag bara fyllt på dem, men imorgon har jag tänkt ta och organisera lite i dem, flytta lite toppar och tröjor så man får en bättre överblick. Sen kanske det blir lättare att hitta bland kläderna när man har ett system. Får ta och ha en låda för varje gruppering, som stickade tröjor och koftor/cardigan i en, kortärmade toppar i en, långarmade i en annan. Byxor och kjolar för sig, det ska nog bli ändring snart och lättare att hitta än som de ser ut nu. Jag har en del grejor i en låda, men det är inte vikta efter en snabb påklädning för ett tag sedan, när jag behövde sätta på något och jag inte hann lägga tillbaka de i rätt ordning för att det var bråttom till bussen. Men nu har jag mer saker som jag ska passa på att göra i ordning och inte bara det man först tänker på när det kommer till ordna lite i garderoben.

Av Marie - 4 mars 2013 19:01

Sitter och funderar en del nu. För ett par timmar sedan så släpptes biljetterna till All that echoes, och de finns i olika prisklasser. Och jag har ännu inte beställt någon biljett för jag har inte kunnat bestämma mig för var jag vill sitta = hur mycket jag vill lägga ner på kalaset. Får ta och bestämma mig snart så att biljetterna inte hinner ta slut. Men vad ska man välja? Parkett/finare platser eller bara en vanlig plats inne i Globen. Det är frågan. Ska man bara lyssna live och allt annat är en bonus eller ska man också ha bra platser så att man kan se allt? Men till vilket pris? Jag får som sagt fundera vidare...


Men jag hoppas att jag snart har bestämt mig att biljetten är bokad och klar. För då har ännu en sak avklarad.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards