I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 7 mars 2013

Av Marie - 7 mars 2013 15:41

Nu har jag testat att spela Simcity, och det är verkligen roligt tills man förlorar kontakten med servrarna och åker ut från spelet och inte kan göra något annat än att vänta på att få gå tillbaks igen in i spelet. Dock är det trångt när man väl återfår kontakten med servern, så att man kan slussas ut av den anledningen också. Men nu ger jag upp, har nu väntat i ett par timmar utan att få komma in igen, så jag hade tänkt göra lite andra saker istället för att sitta kvar och vänta. Jag har ägnat tiden åt att läsa ur boken lite grann, och så skrev jag en hel del i min under gårdagen - kanske att jag fortsätter med den idag, när det nu inte finns så mycket att göra annars?? Sen får jag se om det blir mer CM, jag såg ett par avsnitt under tiden som jag väntade på att tiden skulle gå innan jag kunde testa Simcity, och nu är det inte så många avsnitt kvar av säsong 2. Men annars finns det ett par andra saker som jag skulle vilja göra, ska se till att göra en del av dem. Har tex beställt klipptid till nästa vecka. Det är ett par månader sedan sist, alltså på tiden enligt vad mina toppar tycker.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards