I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 8 mars 2013

Av Marie - 8 mars 2013 19:54

Fredag och inget på tv att kolla på, får bli någon film istället. Har spelat lite Simcity idag, men det är svårt för pengarna tar slut för fort, får se om jag hittar någon lösning på det problemet?? Det brukar finnas pengafusk men jag vet inte än om det finns det i den här nya Simcity?? Annars har jag kollat på webbtv och ett CM avsnitt, inte många kvar nu tills det är dags för säsong 3. Får se om jag tar och kollar på det istället för på tv:n?? Sen har jag läst lite idag, hoppas att kanske läsa ut den under helgen, man kan i alla fall hoppas. Och så ska jag nog  ta och skriva några rader i mitt lilla projekt, får se hur bra jag lyckas åstakomma idag?? Men det borde bli något hoppas jag. Sen hade jag tänkt se om jag kan få något annat gjort också när jag ändå håller på? Jag hoppas på att få avklarat en del saker under helgen. Alltid skönt när man inte känner sig jagad av sina egna funderingar utan se till att få dem utförda också. Nu har det varit en hel vecka med solsken, och det är skönt med lite solljus men flugorna har redan gjort sitt intåg. (Det hade de inte behövt) Det är ungefär en vecka sedan som jag hörde en när den flög runt bland mina blommor, men i veckan när jag tog en promenad så såg jag en väldigt liten fluga vid dörren när jag skulle in. Ibland vill man inte se vårtecken.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards