I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 27 mars 2013

Av Marie - 27 mars 2013 23:55

 

bild lånad. Exemplet är två olika stenbokar, det finns även en mans figur men den har jag äntligen lyckats valt bort.


Jag satt i helt andra tankar när jag kom in på en hemsida som tillverkar påskägg för påskris och godis bl a i keramik och det är bara så vackra. Jag tycker att de är så pass söta också. Dessa skulle man lätt kunna hitta användning för i ett annat liv??


Annars skulle man kunna börja spara på dem, så att man under tiden kan få ihop till ett par stycken som kan hänga i påskriset, eller vad man nu föredra istället för påskris. Eller den här annorlunda lilla vasen som ser ut som en fin liten blomkvist av Hortensia. Bara för att nämna ett par saker som kommer från samma företag. Sen har de ju även fina Zodiac statyer, problemet är bara att bestämma vilken färg??!

Av Marie - 27 mars 2013 23:23

Det blev inte som jag hade tänkt det idag. Jag hade lust att städa, när jag mötes av solljuset imorse men någonstans efter att jag laddade ur och in i diskmaskinen så orkade jag inte göra så mycket mer. Jag har läst ett par kapitel, slötitat framför tv, och plockat undan och får nog fortsätta med det imorgon. För att det ska helst vara påskfint till påsk. Men tills dess så finns det en del som ska göras och jag hoppas att jag orkar göra allt, så att jag inte slutar med att det blir för mycket. Jag har i alla fall börjat så det är inte så mycket kvar när man väl kommer igång. Men det finns lite som ska rensas ut och kastas och små plock som ska plockas undan annars ska det mest dammas mm. Annars kan man hamna framför ännu ett avsnitt av CM, jag är i slutet av säsong 4 och jag kan knappt bärga mig innan jag får fortsätta med den säsong 5. Sen kanske jag även hinner med att skriva lite grann imorgon, det skulle vara kul så att handligen som för boken frammåt. Sen ska jag självklart även hinna med att läsa lite själv också. Det bara måste gå - i alla fall en del av det.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards