I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 2 augusti 2013

Av Marie - 2 augusti 2013 17:55

Jag tog och plockade ut mitt senaste inköp till min kamera ett batteri jag fick det innan midsommar, men jag har tills nu inte plockat upp det från sin förpackning. Men nu ska jag ut i helgen och tog tillfället i akt och laddade batteriet. Då jag tänkt passa på att ta ett antal bilder nu när det är sommar eller senhöst eller vad man nu väljer att kalla det. Fast jag tycker att det är närmare september som är senhöst men i alla fall, så tänkte jag ta en hel del bilder vid vattnet. Det är ju ändå sommar, så varför inte passa på?? Kanske kan bli några bilder som finns med på nästa års utställning?? Vem vet, snart är det i alla fall dags för årets, om bara några veckor men redan nu tänkte jag passa på att fylla på till kommande utställningar. Tror att jag ska börja med en bild på stadshuset nere vid vattnet...


Kanske tar jag och lägger ut några bilder här, efter helgen??

Av Marie - 2 augusti 2013 17:53

Jag är nyfiken på hur resten låter....???



Får väl svar på det, i slutet av året???

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards