I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 8 augusti 2013

Av Marie - 8 augusti 2013 19:33

Har börjat läsa Pansarhjärta idag, och man sugs in på en gång. Jag som trodde att jag läst alla pocket av Jo Nesbø, hittade den här tidigare i somras när jag höll på att läsa en annan serie, som jag nu har tagit en paus ifrån. Jag letade fram fel bok i serien och innan jag orkat leta rätt på bok nr 3, så hade jag börjat läsa ur Pansarhjärta. Men jag har även efter lite semester från mitt "skrivprojekt" vilket är en av mina hobbies som skulle vara kul om den någonsin släpptes, har jag nu börjat återuppta skrivandet. Igår kunde jag knappt slita mig i från datorn och det tog en stund att somna för att jag hade kommit in boken under tiden som jag skrev. Ska försöka få till en stund till idag, det är skönt när allt bara stämmer och orden kommer ut på pappret. Men just nu sitter jag och hoppar runt lite i boken.....


Annars sitter jag och lyssnar på In a world like this och går och väntar på min fysiska version ska dyka upp i Sverige. Och när man får feeling så sjunger man även med i låtarna. Men jag sitter även och funderar lite grann, både på att ta upp min armbands tillverking som aldrig kom igång då jag blev så besviken på att jag inte hade allt så att det gick att göra någonting med det som kom hem. Men nu, nu tänker jag inte göra om det misstaget och sen funderar jag även på att handla en annan sak, men ännu har jag inte gjort mer än att fundera, läst på och kollat runt. Det är ibland bättre att fundera än att slå till för fort, det gjorde jag när jag var yngre och det ledde till att man nästan köpte allt som man tittade på och ville ha. Men det börjar kännas som ett bra läge att slå till.


Sitter och funderar på om jag ska ta och införskaffa några fler tv-serier i höst? De jag har nu börjar ta slut om man inte börjar om från början med någon av dem jag redan har? Men först måste jag ta och kolla igen vilka serier som i så fall skulle vara intressanta, att äga. Jag äger bara sådant som tål att tittas på igen och igen. Istället för serier som man fort tröttnar på aldrig mer ser. Man både spar plats och är ekonomiskt på samma gång, när man inte måste köpa nytt när boxen tar slut. Men nu ska jag ta och funderar på ett par saker som bla vad jag ska ta och skriva ner i dag???


Av Marie - 8 augusti 2013 18:44

Jag blev så glad när jag såg att albumet hade klättrat upp på plats 5, under första veckan. Det vore kul om det fick uppleva något liknade som det var mellan 99-01. Det är dem värda....


 


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards