I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 14 augusti 2013

Av Marie - 14 augusti 2013 18:17

Vilka kan se vad det står? Jag sitter och rättar och förbättrar min text just nu. Kom på att jag har petat på lite för många ställen i den att inte ens jag minns hela storyn, så innan jag kan fortsätta måste jag själv sätta mig in i texten igen. Och upptäckte då att jag skrivit Vilka med ett kusivt V, det ser rätt ovanligt och coolt ut men jag är nog tvungen att ändra tillbaka. Men jag har hittills gått igenom snart 40 sidor plus att jag börjar stycka av boken genom att ge den kapitel. Tills nu har den bestått av 5 kapitlar, men jag ska nu ändra det till 5 delar istället.


 

Windows 8 om ni undrar??


Till det sitter jag och lyssnar till In a world like this, och funderar även på annat när jag får en lucka. Och jag går och väntar på mitt fysiska version, men ännu har inget dykt upp. Men jag hoppas att den dykt upp innan september. Men nu ska jag väl ta och återvända till att betarbeta en del av den här texten. Den ligger för närvarande på 107 A4 sidor, och jag har inte nått sidan 40 ännu. Och så tog musiken just slut...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards