I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 10 augusti 2013

Av Marie - 10 augusti 2013 23:08

Tänkte ta och visa ett par till bilder från Mariefred. Efter lite fotograferande så gick vi till Gripsholm slott, och tog lite fler foton, sen var jag inne i varje affär som jag kunde hitta för att hitta en present, men jag hittade inget som jag fastnade för. Så vi gick och tog en glass, italiensk glass. Kardemumma glassen var god men jag skulle nog ha valt en annan andra kula. Sen fotografera lite mer tills båten kom som skulle föra oss tillbaka till Stockholm igen.


 

Resan till Mariefred gick avstapeln på årets varmaste dag 29-30 grader varmt, så efter några timmar nere på undre akterdäck fick inte plats på övre däck, så var man tvungen att få lite luft. Och så här kan det se ut när man har kameran med sig och man hört att det ska finnas en havsörn runt båten. Dock fick jag aldrig den på bild då den flög iväg lika fort som den döck fram, men den blev en bild i alla fall.

 

Fin och stilsambild, från akten.

Jag och gräsänder. Men jag tyckte det var så lustigt att hitta en hel koloni av bara gräsänds honor. Det var helt enkelt mammaträff i Mariefred...

   

Sen en bit av Gripsholm slott, direkt efter vi nästan gått av ångbåten.

Av Marie - 10 augusti 2013 23:01

Jag gillar den här videon, den är så snyggt gjord...   



Kunde inte låta bli

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards