I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 7 augusti 2013

Av Marie - 7 augusti 2013 23:51

I helgen tog jag och klev på ångbåten Mariefred vid Klara mälarstrand invid stadshusbron och spenderade större delen av dagen åkandes på mälaren eller spatserande runt i Mariefred under några timmar. När jag kom hem var jag så trött, att jag inte lagt upp något nytt sedan innan helgen. Men här kommer några bilder från Mariefred...


 

Stockholm tidig lördag, Stadshuset hade några besökare bla var pride där och testade en flygande kamera.

 

Efter några timmar till sjöss kan man faktiskt tröttna på att bara se vatten....

 

Så jag blev glad när jag hittade lite annat att fotografera vid Gripsholm slott, första gången jag är i Mariefred.

 

En siluett av Gripsholms slott.

 

En segelbåt i motljus. Snyggt....

Av Marie - 7 augusti 2013 22:54

Jag satt och kollade på Numb3rs, efter ett par timmar spelande av Sims 3, så kunde man mer än annan träsmaken i baken. Då slog det mig att det är 14 år sedan idag som jag var på Globen och såg Millenium tour med Backstreet Boys. När de flög in på scenen. Och att man nervös när man stod utanför Globen för man inte om man skulle få bli insläppta för att det stod ett annat datum på biljetterna.



Nu hittade jag ett klipp som stämmer mer hur det såg ut för 14 år sedan när det flög in över Globen. Såg att In a world like this ligger på 5 plats på Billboard listan den här veckan. Känns mer och mer som när Millenium cd kom ut.   


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards