I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 25 augusti 2013

Av Marie - 25 augusti 2013 21:19

 


Jag började och kolla på ännu ett avsnitt av Broadchurch innan jag tog en paus och tog och tittade in på Moreus säsongspremiärs avsnitt. Det fanns ett par låtar att lyssna på, men nu har jag återgått till Broadchurch igen. Jag gillar färgerna i den här bilden. blått, marin, grått, vitt och svart med lite varmare färger uppe vid huset. Den här bilden motsvar rätt bra dem färger som jag gillar att ha på mig bäst. Då jag gillar mest att vara kläd i blått, men har även så smått börjat även med grått. Som går igen bland de plagg som jag gillar av det jag kunde hitta hos ellos.


 

Av Marie - 25 augusti 2013 17:39

 


Jag sitter och kollar på Broadchurch, jag har inte så mycket att göra. Har redan städat mitt rum och försöker få tiden att gå med att titta på ett par avsnitt som ändå försvinner i början på nästa vecka om man inte är medlem. Sitter och väntar på att den del serier som jag följer ska börja sätta igång igen om några veckor men tills dess finns det inte så jättemycket att titta på. Och under reklampausarna kollar man in höstnyheterna.  Det finns en del bland höstnyheterna men även ett par reafynd från i somras som jag tycker ser lite intressanta ut.


 


Dessa var det intressantaste fynden som jag kunde hitta på Bonaparte, det till höger är sommarfynd medan resten är höstens nyheter. Jag har länge letat efter en enkel vit skjorta utan fika på bröstet. Borde nog ta och slå till. Det finns även ett par saker hos ellos också, men dem kanske jag tar och lägger upp lite senare idag??

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards