I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 3 november 2009

Av Marie - 3 november 2009 22:39

Idag tog jag och lämnade in böckerna på biblioteket som jag läst klar och passade på låna om en bok som jag inte riktigt var klar med. Jag får ta och lista dem här lite senare, jag minns inte titlarna just nu, men jag håller i alla fall på att läsa Fotografens flickor, och den är i alla fall något underhållande och tänkvärd. Annars har jag tagit en promenad idag som tydligen var 2,25 km enligt stegräknaren, i alla något, sen gick jag och kolla på saker medan jag fördrev tiden i väntan på att min buss skulle avgå. Får se om jag tar och gör ett återbesök för att titta på det jag inte gjorde idag eller om jag tar och beställer mina byxor istället. Annars har jag lite annat som jag ska göra, men nu ska jag nog ta och fika lite och sedan ska jag fortsätta skriva lite. Får se vad som händer imorgon??

Av Marie - 3 november 2009 22:27


Åh, gud jag är bara tvungen att vissa ett klipp som jag nyss hittade och som handlar om Bsb. Jag skrattade åt minen som Nick gör i slutet när Aj pratar om robotben. Det ser nästan ut som, hur hamnade jag här?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards