I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 7 november 2009

Av Marie - 7 november 2009 20:47

Har spenderat dagen med att spela Sherlock Holmes vs Arséne Lupin och det går så där, två steg framåt och tre steg bakåt ibland. Får se om jag tar en paus för resten av kvällen? och sätter igång och tittar på OC, nu när jag har gått igenom alla 8 säsongerna av Förhäxad, det tog sin lilla tid, men nu dröjer det några månader tills jag tittar på den igen. Annars har jag plocka undan lite och dammar av grejer, jag har börjat att småstäda men jag mår inte tillräckligt bra för att orka med att städa allt på en gång, men nu syns det i alla fall att något är på gång. Sen sitter jag också och bläddrar i en katalog, det finns ett par kläder som jag är lite sugen på att beställa. Men sen får jag se om jag hinner och känner mig insperad till att städa undan lite till? Men jag ska i alla fall försöka bädda rent idag, så får jag fortsätta städa imorgon. Men nu får jag se vad som händer härnäst, och vad som händer imorgon?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards