I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 6 november 2009

Av Marie - 6 november 2009 22:23

Det har fortfarande inte gått upp för mig att jag ska gå på konsert om mindre än en månad, måste verkligen ta och lära mig texterna från den nya platan nu så jag kan ta och sjunga med. Sen är jag sugen på lite saker, men jag tog i alla fall och skaffa mig internetbank idag och sen tog jag och gick en promenad som blev lite längre än den häromdagen. Får ta och sätta igång med städningen imorgon istället, för jag tog och börja städa när jag kom hem. Tydligen blev det jätteförvånade på banken över att jag inte har haft internetbank tidigare, men nu har jag tröttnat på att vanligt postgiro ska bli dyrare, nästan 100% mot vad det har varit. Snart ska jag ta och skala räkor till smörgåstårtan och sedan får jag se om jag spelar lite eller om jag tar och tittar på några förhäxad avsnitt, eller det är fredag. Jag kanske tar och gör bägge ock.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards