I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 17 november 2009

Av Marie - 17 november 2009 22:23

Idag har jag kommit igång med att städa lite grann, ute regnar det men om man tittar i almanackan så är det snart advent, men det känns inte som att den står för dörren. Det finns ingen julkänsla, när regnet öser ner. Jag hoppas att den känslan kommer att gå över och att julkänslan ska börja infinna sig, snart. Annars har jag försökt skriva lite grann idag, och jag trodde att de skulle gå lite bättre när jag nu har kommit på lite idéer, men nu känns det som att det tar en stund innan dialogerna kommer till mig, så jag kanske ska ta och sluta skriva för idag? Jag kanske ska ta och plocka undan lite till, ta och dricka lite te och kolla på något OC avsnitt istället? Och sen kanske läsa något kapitel ur den senaste boken som jag håller på att läsa? Sen får jag se vad som händer imorgon och senare den här veckan??

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards