I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 4 november 2009

Av Marie - 4 november 2009 20:30

Idag tog jag en promenad och det var allt annnat än varmt ute, så den blev till och med kortare än den jag gick igår, huu, man såg till och med snöflingor vilket betyder för min del snart ett slut till mina promenader så fort snön kommer, då får jag ta och träna inomhus istället. Men annars har jag både skrivit på datorn och tittat på några Förhäxad avsnitt, och nu sitter jag och spelar Sherlock holms. Får se om jag fortsätter att spela ett tag till och om jag sen tar och återgår till att titta på förhäxad? Annars hade jag tänkt ta och bläddra igenom en av mina postorderkataloger, och jag har fått en idé hur jag kan förändra en helt vanlig vitstjorta får se om jag tar och gör det lite senare efter att jag införskaffat mig en vitstjorta. Glad Men nu tänker jag ta och läsa igenom lite vad jag ska göra, läsa någon blogg till och så tänker jag fortsätta att spela. Hade även tänkt hinna med att läsa lite också. Och så får jag nog ta och kolla in Stockholm:Arlanda och Oskyldigt dömd, via webbtv imorgon. Får se vad som mer händer då?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards