I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 11 november 2009

Av Marie - 11 november 2009 23:09

Hej, idag var jag nere och sökte Bon Jovi The circle men ingen av ställerna hade fått in den, fick i alla fall glädja mig över att de hade en This is us, Backstreet Boys, men då har jag inget annat val än att beställa skivan över nätet nu när jag gav skivaffären en chans. Annars så har jag hunnit med att läsa en del ur boken och jag har börjat se ett slut av boken, fast det stundstals har känts omöjligt. Boken jag läser för stund är inte så gripande som jag skulle vilja att den var, för då hade jag redan kommit igenom den vid det här laget. Men nu har jag inte en sådan tur, så det är väl bara att härda ut och läsa klar den. Hm, vad har jag mer gjort. Ah, jag har kollat på ett antal till Grey´s Anatomy avsnitt och jag gillar verkligen den ironska humorn i serien, jag skrattar riktigt gott ibland. Får ta och se alla säsongerna i rad någon gång, men inte just nu för efter jag sett klart med GG den här gången så tänker jag återgå till att kolla klart på OC. Sen kanske jag kommer igång med städandet imorgon? Annars får jag se vad som händer imorgon??

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards