I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 10 november 2009

Av Marie - 10 november 2009 21:37

Idag kom Grey´s anatomy säsong 5 som egentligen släpps imorgon, men vem klagar att det kommit hem en dag för tidigt? Tänkte ta och kolla på något avsnitt sen när jag ska fika lite, men innan dess hade jag tänkt ta och kolla på Livet i Fagervik. Imorgon kommer Bon Jovi´s senaste The circle, och jag funderar på att svänga förbi centrum och hämta upp ett exemplar då jag faktiskt inte bokat något på ett tag. Annars fortsätter jag och småstädar lite grann, men också planerar inför min önskelista. Ibland är det inte lätt att veta vad man vill ha. Men just nu går det bättre på det området än städningen, för det är inte lätt att städa med en tv i vägen och målarfärg som ramlar ner pga utbytte av gamla tegelpannor. Så det är lika bra att vänta med storstädningen, annars blir det städning fler gånger. Men annars får jag se vad jag kan tänkas hitta på?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards