I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 18 november 2009

Av Marie - 18 november 2009 23:03

Jag fick hem Sims 3: Destanation världen, idag en dag för tidigt, men vad gör det? Det är jätteroligt att spela det, när det inte dyker upp några buggar. Det finns problem att lösa, för att få mer visum tid, för att upptäcka fler platser i Frankrike, Egyptien och Kina. Får se om jag spelar lite till idag? Allt spelande har gjort att jag inte har städat något alls idag, och jag har heller inte läst många rader. Boken handlar om romartiden, kejsar Agustus som lät införa skatskrivningen av Bethlehem, och jag är bara i början av boken, men om 16 år i boken så kommer Jesus att födas. Och jag har redan fått möta en av de tre vise männen, de är synd att jag just nu lätt bli distraherad av annat då jag väldigt gärna skulle vilja läsa lite mer i boken än bara några sidor här och där. Får se om jag tar och gör imorgon? Men jag bör ta och plocka undan lite, sen kan jag fortfarande knappt gå pga skoskavet, går omkring med träskor ute för att de inte nuddar såret. Annars får jag se vad som händer imorgon?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards