I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 1 juni 2014

Av Marie - 1 juni 2014 23:25

Jag sitter och gör lite beställningar, bla så hade jag tänkt köpa Watch dog när det släpptes tidigare i veckan, men det blev aldrig av och den här helgen har det varit 10% rabatt på en av sidorna som jag brukar handla från, jag kom så lång som till att jag skulle signera orden då jag upptäckte att jag aldrig bekräftade rabatten, så jag fick avbryta betalningen och sen blev det rätt. Nu finns det lite annat som jag sitter och tittar på, och ett par saker från vänta tills imorgon - jag är fortfarande trött efter helgens händelser. Och den del saker som jag trodde att jag skulle hinna med, har ännu inte hänt. Det har hänt andra saker istället, som när jag var på netonnet för första gången i mitt liv och inte kunde låta bli att dansa lite till Lager than life, roligare än att inte kunna se dagsljus. Och under lördagen körde jag en sträcka på runt 250 meter i 20 km/h i en 25km/h bil med släp. Det var så kul. Annars så finns det ett par andra saker som ska hinnas med under morgondagen, kanske att det finns ett nytt avsnitt från min favorit youtube vlog?



Det är beroende framkallade och de är rätt roliga eller så har vi bara nästan samma typ av humor. Det finns en hel del andra äldre inlägg som man lättas finner här.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards