I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 30 juni 2014

Av Marie - 30 juni 2014 21:10

 

Under fredagen medan jag for upp till Hälsingland så stannade vi till för att ta ett fotografi på järvsö klack, då tog jag även och hittade några blommor som växte längs dikeskanterna. Det fanns en hel del som blommade där jämfört med hur det ser ut här, men det som det fanns mest av var lupiner. Så det finns med lupiner fast dessa är fotoade i skogen, vilken jag tyckte var lite roligt då jag inte har sett lupiner i skogen här nere. Eller så finns dem här men inte i den skog som jag brukar besöka.



   

Och så lite midsommarblomster. Det är så snygg brytning med lila mot det höga gröna gräset.

Av Marie - 30 juni 2014 20:41

 

bilder från ikea


Jag var uppe en sväng i Hälsingland, mer om det kommer senare men jag passade på att göra en avstickare förbi ikea på vägen hem för att få med mig tvättpåsarna som är slut på vissa håll då det är en utgående produkt. Jag passade på att handla 4 st tvättpåsar a la 3 st set i varierande storlekar. Har en del kläder som ska tvättas i tvättpåse för ökad trygghetskänsla, så att plaggen inte går sönder. Sen tog jag och passade på att uppdatera ett par saker som är bra att ha under sommaren, som flaskor att fylla med varierande innerhåll och ta med på semestern och även packpåsar till att hålla reda på saker i resväskan. Så nu kan semestern börja!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards