I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 7 juni 2014

Av Marie - 7 juni 2014 09:15

Jag satt och kolla på lite nya filmer att klicka hem, och så råkade jag hamna på imdb och upptäcker en trailer som jag gillade så mycket. Jag har redan Dagboken / The notebook, The Lucky One, Save Haven, Dear John och Last song - det är filmer alla basserade på böcker av författaren Nicholas Spark ? i all fall jag älskar alla i fettext för dem har jag sett och så blev jag så glad när jag snubblade över en ny film basserad av en bok från samma författare. Nå, den släpps i höst i usa upptäckte jag några klick senare så - någon som vill vänta på något gott får vänta ännu längre, den lär väl komma inom ett år hoppas jag. Och tills dess får jag väl trösta mig med trailen - The best of me.



Men har ni inte sett någon eller ett par av filmerna som jag nyss nämde så är det ett tips så här i junivärmen? För de är alla jättebra på sitt sätt. Det finns en poäng i alla filmerna.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards