I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 25 juni 2014

Av Marie - 25 juni 2014 23:30

Jag har nästan gett upp tanken på att ta mig till den närmast ikea fågelvägen som säljer tvättpåsarna då jag såg för några timmar sedan att ett av ikea varuhusen i stockholms län har fått in ett par stycken. Så nu är tanken att uppsöka ikea under nästa vecka för att bla inhandla tvättpåsarna innan de tar slut. Sen finns det ett par andra saker som också står på inköpslistan. Sen kan man ju alltid passa på att kolla in lite andra saker när man ändå har är i närheten av några andra butiker, får se vad som finns? Det finns ett par andra saker som jag har tittat lite närmare på hemsidan, och sedan ska det komma in ett par nya saker. Man vet aldrig, det kanske följer med något därifrån hem?


Sen finns det ett par andra saker som jag är intresserad av innan den riktiga sommaren börjar. Var tog värmen vägen??

Av Marie - 25 juni 2014 23:12

Jag har börjat kollat på Private Practice säsong 4 idag, det är kul att se en serie som man inte följt på tv. Sen brukar jag gilla det jag det jag köper som gör att jag kan se om något flera gånger innan jag tröttar och då kan man alltid se något nytt innan man går tillbaka från början igen. Om det har att göra med att man sitter och studerar vissa känslor och händelser, det ligger nog en del i det. Att man har en chans att backa om det är något som man inte förstår. Och när jag väl har börjat så har jag lite svårt att sluta titta, det blir som en drog. Så jag får nog ta och återgå till serien innan jag får abstinensbesvär.   


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards