I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 11 januari 2015

Av Marie - 11 januari 2015 23:35

Jackan var inte som jag trodde efter att jag läst kommentarerna så nu tänker jag göra några andra saker istället, har dock inte riktigt hämtat mig från igår då jag firades i förskott. Det hände så pass mycket saker som jag ännu inte har hanterat klart av en del olika anledningar, men jag fick ett presentkort på plantagen från min bror tanken var först att köpa ett från iTunes med det var tydligen slut. De sålde tydligen slut till jul, men nu fick jag möjlighet att välja blommor eller i mitt fall gröna växter det är dem enda jag kan sköta. Blommande blommor kräver mer näring, sol och vatten av min erfarenhet än vad jag kan erbjuda. Sen vann jag även 30 :- tror att jag ska ta och byta in den mot en ny, dock vet jag inte mot vilken typ av lott? Och tillslut fick jag lite pengar, som jag tror jag vet vad jag ska handla för något.

Väntar även på att den ena sim kortet ska släckas ner och upphöra så att den andra kan börja fungera, fick ett sms tidigare i kväll där det stod att det ska äga rum någon gång i natt. Spännade känsla, jag väntar med spänning. Så det finns ett par saker att göra imorgon, att beställa hem ett par saker som jag har väntat på.


 

Av Marie - 11 januari 2015 09:15

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards